Hallo spelers van E3,
Het was zaterdag weer een mooie wedstrijd tegen FC Meppel.
Iedereen was direct vanaf het begin goed actief en speelde goed over naar elkaar. Als we dit blijven doen dan kunnen we nog meer wedstrijden winnen en winnen is altijd leuk. Max maakte voor ons het eerste doelpunt daarna bleef het lang gelijk opgaan en was het spannend, omdat het lang gelijk bleef. De kansen waren er aan beide kanten maar toch maakten we nog een doelpunt . Het tweede doelpunt werd gemaakt door Dex,we kregen nog een kans op 3-1 maar die werd net niet gemaakt .
Met zoveel inzet van jullie moet het wel goed komen met E3. Woensdag lekker trainen en weer op naar de volgende wedstrijd .
Tot zaterdag,
Eric