jrITservice

Waar de buurman's hulp stopt gaan wij verder

Waarom een website

  • Het is de manier om naar de klanten en (de wereldwijde) omgeving te profileren.
  • Het etaleren van uw bedrijf / winkel, waardoor potentiĆ«le en bestaande klanten naar de winkel komen of direct willen bestellen.
  • Het 24 uur per dag bereikbaar zijn d.m.v. e-mail, online folders, formulieren en vraag en antwoordpagina's.
  • Een e-mail adres met eigen naam, die niet veranderd als u van provider wisselt.
  • Door duidelijke helppagina's kunt u de klant sneller helpen. Bereikbaarheid wordt vergroot omdat er niet telkens gebeld hoeft te worden.
  • Het maken van mailingslijsten om zo klanten aanbiedingen/folders kunt geven.
  • Uitstraling van "www.eigenbedrijfsnaam.nl" kan een reden van het hebben van een website zijn, maar dit mag niet de reden zijn.
  • Snel en eenvoudig actualiseren van de website, waardoor u sneller kunt inspringen op veranderingen dan bij conventionele media vormen.